دنیس چریشف و کاسمیرو در تابستان به رئال مادرید بازخواهند گشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دنیس چریشف و کاسمیرو در تابستان به رئال مادرید بازخواهند گشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دنیس چریشف و کاسمیرو در تابستان به رئال مادرید بازخواهند گشت

مادرید نه تنها وضعیت تکامل موراتا در ایتالیا را زیر نظر گرفته، بلکه آنها از نزدیک عملکرد دو بازیکن جوان خود که تا سال 2017 قرارداد دارند و به صورت قرضی در تیم های دیگر توپ می زنند را دنبال می کند: کاسمیرو (22 ساله) و چریشف (24 ساله).

طرفداری- نفر اول به هافبک ثابت تیم پورتو تبدیل شده است، در حالیکه بازیکن روسی یکی از ستاره های تیم ویارئال محسوب می شود.

بنا به گزارش AS، رئال مادرید نحوه رشد این دو بازیکن در این فصل را دوست داشته و می خواهد زمانی که قرارداد قرضی هر دو به اتمام رسید، آنها را در تیم حفظ کند. اعتماد به این دو بازیکن اتفاق جدیدی نیست، چرا که از همان ابتدا هیچ بندی که امکان خریداری آنها را فراهم کند در قراردادشان گنجانده نشده است.

در مورد کاسمیرو، رئال مادرید قبل از اینکه لوکاس سیلوا را به خدمت بگیرد قصد داشت در همین ژانویه او را به تیم بازگرداند اما جولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی تیم پورتو، به شدت خواستار حفظ او بود. در بازگشت به برنابئو، هافبک برزیلی جانشین سامی خدیرا خواهد شد. و در مورد چریشف نیز که اخیراً در نوکمپ برای ویارئال گلزنی کرد، رئال مادرید قصد دارد نقشی مشابه با خسه را به او بدهد و زمان هایی که کریستیانو یا بیل غایب هستند از او استفاده کند.

آسنسیو هم در پایان فصل از مایورکا جدا شده و به جمع مادریدی ها اضافه خواهد شد

رئال مادرید ماه نوامبر گذشته این بازیکن جوان را با قراردادی 6 ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو به خدمت گرفته است. اگر مایورکا در پایان فصل به رقابت های لالیگا صعود کند امکان دارد این بازیکن برای یک فصل دیگر در تیم فعلی خود به صورت قرضی بازی کند (فصل 2015/16). در غیر اینصورت، آنچلوتی در مورد او تصمیم خواهد گرفت. در حال حاضر ایده مادریدی ها این است که یک سال دیگر او را به یک تیم اسپانیایی قرض دهند، همان اتفاقی که برای چریشف افتاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.